[orasi] Re: από maty.gr

  • From: "GIORGOS MPELIRIS" <sixthsense@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 25 Jun 2008 14:23:29 +0300

Καλό μεσημέρι, τα λέμε.

----- Original Message -----
From: "ΤΑΤΙΑΝΑ" <anisioti@xxxxxxxxx>
To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Wednesday, June 25, 2008 2:01 PM
Subject: [orasi] Re: από maty.gr

Ε, τι ναπω..., πάω πάσο τότε. Για να αστειευτώ λίγο..., ίσως δε σε θέλουν
επειδή είσαι διακεκριμένος λόγω της εκπομπής σου...! Ίσως να... σε
φοβούνται..., ξέρω γω; Κι όπως λέει ο λαός "καλύτερα να σε φοβούνται, παρά
να μη σε σέβονται" - για να κανουμε και λίγη πλάκα, έτσι, και να λήξει και
το θέμα - θα νιώθει κι άσχημα κι ο πατριώτης μου, ο Χαρίτος.
  Καλό μεσημέρι