[orasi] Re: από maty.gr

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 25 Jun 2008 14:09:45 +0300

(:::::)....

From: "GIORGOS MPELIRIS" <sixthsense@xxxxxxxx>
To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Wednesday, June 25, 2008 12:27 PM
Subject: [orasi] Re: από maty.gr

Για έναν πολύ απλό λόγο.

Οι άνθρωποι της άλλης λίστας, αρνούντε πισματικά να με ενγράψουν σε αυτήν
χωρίς να γνωρίζω το γιατί.
Λένε βέβαια κάτι τεχνικά, αλλά νομίζω πως αυτό γίνετε επειδή πρέπει να πούνε
κάτι.
Αρνούντε να με εντάξουν εκεί, χωρίς να ξέρω το γιατί, και φυσικά έχοντας
προσπαθύσει να μπω πάρα πολές φορές.
Και να φανταστείτε, πως οι Μάγνητες τυφλοί είναι από τον Βόλο, (την πατρίδα
μου).
Ειρονικό δεν είναι; ; ; τα σχόλεια δικά σας.