[orasi] Re: από maty.gr

  • From: "ΤΑΤΙΑΝΑ" <anisioti@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 25 Jun 2008 11:31:58 +0300

 Καλημέρα, αγαπητέ κ. Έρμή.
 Όχι, σαν ε΄δω σίγουρα δεν είναι, όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά από την
άποψη της μη αμεσότητας της εν λόγω λίστας = www.maty.gr = αυτή είναι και η
ιστοσελίδα του Σωματείου "Μάγνητες Τυφλοί" - απ' όπου και τα αρχικά - όπου
μπορεί ο καθένας ενδιαφερόμενος να μπει, να δει... και, αν θέλει, να...
απέλθει ή να παραμείνενι.
 Με αυτήν την έννοια, αγαπη΄τέ Γιώργο Μπελίρη, έχει δίκιο ο Κώστας, οτι,
παρακολουθώντας το εκεί forum, μπορεί - όποιος θέλει - να παρεμβαίνει, εκεί
όμως.
  Την καλημέρα μου σ' όλους!