[orasi] Re: "ΗΧούντατουΠαπανδρέου junior δενέχειόριο,δενπέθανεέναςδημοσιογράφοςαπλάδιατελέστηκεηΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΠΟΛΙΤΙΚΗΔΟΛΟΦΟΝΙΑτωντελευταίωνετών"

  • From: Ζώης <zoistot@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 20 Jul 2010 01:26:36 +0300

Μα Φυσικά δικά μου είναι τα ζήτω!! Τώρα το πόσο συμπίπτουμε με την ακροδεξιά
που επικαλείσαι τακτικά στην επιχειρηματολογία σου κατά του ΚΚΕ, τη βλέπουμε
τελευταία το πόσο λυσαλαία επιτίθεται κατά του ΚΚΕ και δίνει χέρι βοήθειας
στο ΠΑΣΟΚ ψηφίζοντας μνημόνια και ταυτίζεται με τις επιλογές της Ευρωπαϊκής
Ενωσης "Μέρκελ Σαρκοζί". Οσο για την "Ευρώπη των Λάων", είδαμε το πόσο
φτώχια και εξαθλίωση συσσώρευσε στους λαούς της που τους αναγκάζει σε αιώνια
καταδίκη και περικοπές δικαιωμάτων σε μισθούςμ συντάξεις, σε ανεργεία και
απωλύσεις. Τα ίδια μέτρα που εφαρμόζονται στη χώρα μας, εφαρμόζονται και
στις χώρες της Ε.Ε. με αβάσταχτα δεινά για τους λαούς της. Σε πληροφορώ
λοιπόν, ότι αν δεν το έχεις καταλάβει, ο μύθος της "Ευρώπης των λαών"
κατάρρευσε ιδεολογικά παταγοδώς!! Και τώρα για να φτάσει στο απόγειο η
"δημοκρατία" της Ε.Ε. τι απομένει, να καταργήσει και να ρίξει στη παρανομία
όλα τα κομμουνιστικά κόμματα που δεν προσαρμόζονται στις επιλογές της, γιατί
αυτή η Ε.Ε. θέλει κόμματα ακόμα και κομμουνιστικά που να είναι υπάκοα όπως
είναι η ΕυρωπαΊκή Αριστερά. Τέτοια Ευρωπαϊκή Ενωση θέλετε; Ε λοιπόν νάσται
καλά και να τη χαίρεστε!!!
Ζώης