[orasi] Re: απο τοκάπιταλ gr

  • From: "Stathis" <grethat@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 6 May 2010 17:03:17 +0300

Ρε Γιώργο αυτό είπα... Αποπροσανατολισμός._
Το δυστύχημα είναι ότι έχουν φτάσει τον κοσμάκι σε τέτοιο επίπεδο που απ΄'
το να ασχολείται με το κινητό του και ποιά τράπεζα δίνει το καλύτερο
εορτοδάνειο,δεν έχει πάρει χαμπάρει το τι γίνεται. Ξέρεις τι μου έλεγε μία
συνάδελφος μετά από την ανακοίνωση των νέον μέτρων την Κυριακή από τον
Παπακωνσταντίνου; "Στο δημόσιο θα κόψουν 8% και στις ΔΕΚΟ 3%. Τα προηγούμενο
12% για τους δημοσίους το ξέχασε κιόλας και το 7% για τις ΔΕΚΟ επίσης.
Βολεύει ξέρεις να έχει ο λαός μνήμη χρυσόψαρου. Άσε που οι περισσότεροι
νομίζουν ότι το 2014 θα είμαστε και πάλι όπως πριν τα νέα μέτρα. Δυστυχώς
αυτό πιστεύουν. Εγώ από την άλλη, εκτός ότι πιστεύω ότι θα μας μπαστακοθούν
για 50 χρόνια, εκτός ότι θα πάρουν έδαφος με την δικαιολογία πως δεν
μπορούμε να αποπληρώσουμε, ότι το 2014 θα μας ανακοινώσουν οι πολιτικοί μας
ότι δυστυχώς δεν τα καταφέραμε και θα την κάνουν νύχτα. Δεν μας σώζει κανένα
μέτρο αν δεν συνοδευτεί με αλλαγή της πολιτικής κατάστασης.