[orasi] Re: Εναςτυφλόςάνθρωποςβίωνε τηνεμπειρίατου dιjΰ vu!

  • From: "ΤΑΤΙΑΝΑ" <anisioti@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 19 Mar 2008 16:59:48 +0200

  Πράγματι ενδιαφέρον, Γιώργο! Για άλλη μια φορά, όμως, οι "πάνσοφοι"
επιστήμονες ασχολούνται με το... αυτονόητο: Είμαι βέβαιη, δηλ., οτι πάρα
πολλοί από εμάς -προσωπικά όχι μόνο επειδή κάποτε έβλεπα- είχαμε κι έχουμε
όμοια εμπειρία. Άλλωστε, το φαινόμενο είναι "το έχω ξαναζήσει", όχι
'ξαναδεί", αφού -όπως και να' χει- κάθε ερέθισμα που μπορεί να προσληφθεί
και να αποτελέσει αντικείμενο επεξεργασίας και να αφομοιωθεί από τον
ανθρώπινο εγκέφαλο, ισχύει για όλες τις αισθήσεις και αφήνει το λεγόμενο
"μνημονικό ίχνος", δηλ. απλούστερα, μπορεί να αποτελέσει ανάμνηση. Σε λίγο
θα μας πουν οτι θα ερευνήσουν αν οι εκ γενετής τυφλοί έχουν... αναμνήσεις!
Μου θυμίζει, ξέρετε, την έρευνα που κάνανε κάποτε για τα όνειρα των ολικά
τυφλών.
 Συγχωρήστε με, αλλά... έτσι, για να θυμηθώ κι αυτά που διάβαζα στην
Ψυχολογία.
  Καλό απόγευμα!