[orasi] Re: Νέο blog περί ... ΚΕΑΤ!

  • From: "Costoula Mpalaska" <costmp@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 15 Oct 2010 13:15:24 +0300

εσυ ομως γιωργο δεν θα επρεπε να διαμαρτυρεσαιεφοσον εχεις κιεσυ ψευδόνυμο.
εγω τοσον καιρο πιστευα οτι αυτο ειναι το ονομά σου. και στην τηλεοραση,
γιατι θα επρεπε να παρουσιαζεσαι με ψευδονυμο. δεν σου αρεσει το δικό σου.
αν πραγματι δεν σου αρέσει πηγαινε στο δικαστηριο, κανε μια ενορκη δηλωση
και αλλαξέ το. τι να πω πλεον. πολλα περιεργα ακούω τελικά. και να σου πω
και κατι. φενρεις πολύ ωραια αρθρα στη λίστα, αλλά το οτι κυκλοφορεις με
ψευδοονυμο,μουχαλασε την ιδεα που ειχα για σενα. γιατι κρυβεις το ονομά σου.
εισαι εγκληματιαςς; δεν το πιστεύω. προς τι λοιπον;προσωπικά εχω πολυ πικρη
πειρα απο ψευδόνυμο. εκανα παραία κάποτε με κάποιον που μου τον ειχαν
συστήσει με ψευδονυμο, κιόταν μετα από μεγαλο διάστημνα το ανακάλυψα,
στενοχωρήθηκα πάρα πολύ. και για φαντάσου ναεισαι ι εσυ εκεινος που ηξερα με
το ψευδόνυμο; ποιος εισαι αραγε; μονο μαυτή τη σκέψη στενοχωριέμαι
ειλικρινά.