[orasi] Re: Νέο blog περί ... ΚΕΑΤ!

  • From: "Costoula Mpalaska" <costmp@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 15 Oct 2010 12:55:03 +0300

κωστα πραγματικά εδω εχεις ευθθυνη. αν ειναι ετσι ο καθένας απο μας θα
μπορουσε να εχει ενα ψευδονυμο και να γραφει οτι θελει χωρις να υπολογιζει
και να σευεται τιποτε.
εγω βέβαια δεν ξέρω τι εχει γράψει το συγκεκριμμενοατομο, αφου το μπλοκ δεν
ειναι ευκολο, αλλα για να γράψουν αυτα ποου εγραψαν οι προηγούμενοι απο
μενα, αυτο κατι σημαινει.----- Original Message -----