[orasi] Re: Προγράμματα antivirus και screen readers:

  • From: "Dimitrios Tsakiridis" <dtsak27@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 15 May 2011 19:18:53 +0300

Φίλε, τελικά το Jaws 12 κάνει θαύματα.
Τώρα μώλις βρήκα ότι εάν μπούμε στο βασικό παράθυρο του Avast και πατήσουμε
περίπου 3, ή 4 φορές το συνδυασμό πλήκτρων Control+Tab, θα βρούμε την
καρτέλα Virus protection.
Εκεί, θα βρούμε με το Tab το κουμπί Stop running και θα πατήσουμε Space.
Ισως τότε να δουλεψει το Utility.
Διαφορετικά, κλαφτα Χαράλαμπε.

Σε λίγο, φέρνω και άλλα 2 πειράματα.

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.