[orasi] Re: Tα 20 επαγγέλματατουμέλλοντος

  • From: "Stathis" <grethat@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Jun 2010 10:26:54 +0300

Προσοχή ιδικά με το πρώτο! Φαντάζομαι ότι ενώ στο εξωτερικό θα αγοράζουν απ'
τα καταστήματα ανθρωπίνων μελών μέλη που έχασαν σ' ένα ατύχημα ή λόγω
κάποιας ιατρικής επέμβασης, στην Ελλάδα θα αγοράζουμε μακριά και γυμνασμένα
χέρια και μεγάλα πουλιά ώστε να γα....με και να δέρνουμε...
Με συγχωρείτε οι κυρίες της λίστας.