[orasi] Re: Speaking phone

  • From: ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΚΑΡΑΘΥΜΙΟΥ <vangiannis@xxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Jan 2008 01:12:44 +0200

Όχι δεν το πήρα από την tim. Το πήρα από τον πανελλήνιο σύνδεσμο που έκανε
συνεργασία με τον παναγόπουλο, όμως έπρεπε να κάνω ένα συμβόλαιο με την τιμ
γιατί αλλιώς δεν μπορούσα να το αγοράσω. Έτσι μου είχαν πει τότε. δηλ το
πρόγραμμα μόνο του δεν μου το έδιναν. Επίσης στα χέρια μου εγώ δεν έχω
κάποιο cd που αν μου χαλάσει το πρόγραμμα να το ξανά περάσω μόνη μου. θα
πρέπει να πάω στον παναγόπουλο να μου το περάσει ο ίδιος. Δεν ξέρω στα αλλά
προγράμματα πως είναι αλλά με το mobile έτσι γίνεται. πάντως μια φορά που
μου χάλασε δεν μπορώ να πω κουβέντα μου το φτιάξανε και βέβαια δεν πλήρωσα.