Re: Smart Eyes

  • From: "skordilis-spyros" <spyrisko@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 29 Dec 2007 23:17:42 +0200

γιώργο χρόνια πολλά καταρχήν. είχα γράψη και εγώ και ο φίλος θανάσης κάπιες
παρατηρίσειςαυτό που έχω να προσθέσω ειναι ότι όπιον γνωρίζω το έχη βάλη
στην ναφθαλίνη μέχρι νεωτέρας, μιά και δεν ανταποκρίνετε ούτε τεχνικά ούτε
ουσιαστικά σε τίποτε απο αυτά που ζητάη ενας τυφλός. θέλω πραγματικά μα
πραγματικά να διαψευστώ και τότε θα βγώ να το πω. μέχρι σήμερα όμως και με
την σχετική εμπιρία που έχουμε ειναι αποκαρδιοτικό. σπύρος