[orasi] Re: Πρόβλημα με το Skype, κατά την είσοδοστοπρόγραμμα:

  • From: Nektarios Mallas <nmallas@xxxxxxxxx>
  • To: orasi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 27 May 2011 15:05:12 +0300

Στο παραπάνω ιδιαίτερα διαφωτιστικό μήνυμα του αγαπητού Δημήτρη, θα ήθελα απλά
να προσθέσω ότι όταν κάνουμε απεγκατάσταση του Skype από τον υπολογιστή μας για
να λύσουμε το συγκεκριμένο πρόβλημα, είναι καλό να σιγουρευτούμε ότι η
απεγκατάσταση έγινε σωστά, ότι δηλαδή δεν έχουν μείνει ρυθμίσεις του
προγράμματος στα Documents and Settings των Windows.
Πάντως με αρκετά σαρκαστική διάθεση, θα ήθελα να πω ότι μόλις πριν λίγες μέρες
ολοκληρώθηκε η αγορά του Skype από τη Microsoft. Τυχαίο, δε νομίζω.

Νεκτάριος.