[orasi] Re: [SPAM] δελτίο τύπου

  • From: "skordilis-spyros" <spyrisko@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 8 Jan 2009 20:47:35 +0200

αυτό είναι που λένε φύκια για μεταξωτές κορδέλες. διαβάζοντας αυτό το
κείμενο μόνον θλίβομε. θλίβομε γιατί γνωρίζοντας τα πράγματα από μέσα, στην
καμπούρα μου δηλαδή  δεν υπάρχει πιο αποτυχημένη κυβερνητική πολιτική από
τον χώρο της υγείας και πρόνοιας. και όμως ο κύριος τίποτα κατορθώνει, η
μάλλον προσπαθεί να κάνη το μαύρο άσπρο, μέσα από έναν πολιτικό επικήδειο
του Κωνσταντόπουλου. Σπύρος