[orasi] Re: Open your mind freelist ΛίσταΗλεκτρονικούΤαχυδρομείου OpenYourMind

  • From: "mlaspas" <mlaspas@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Feb 2011 11:52:18 +0200

Σπύρο η καινούρια λίστα έχει κάτι το διαφορετικό σε σχέσυ με τις άλλες
λίστες.

Συμμετέχουν όχι μόνο τυφλοί, αλλά οι περισσότεροι είναι άνθρωποι νέοι,
μορφωμένοι, διαφορετικών ειδικοτήτων και επαγγελμάτων, άνθρωποι που βλέπουν,
χωρίς αναπηρίες  , και προβλήματα, αποτελεί ένα άνοιγμα στην κοινωνία, να
μας μάθουν και να μάθουμε,
εξ' άλλου τα λένε και στο καταστατικό τους.