[orasi] Re: Oe ?anao?ncoa

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Jan 2008 15:07:58 +0200

Ηλία, αλλού βρίσκεται το πρόβλημα και όχι στην ηλικία. Γενικά, ο χώρος των
τυφλών όπως και ο αναπηρικός χώρος ευρύτερα αποτελείται από ανθρώπους που
δεν είναι κοινωνικά χειραφετημένοι. Αυτό τους καθιστά ευάλλοτους στους
εκάστοτε μηχανισμούς χειραγώγισης. Η ηλικία μπορεί να είναι και είναι όχι
μόνον αυτή όμως μία από αυτές τις παραμέτρους που καθιστά το άτομο
χειραγωγίσιμο.

Θα χρησιμοποιήσω ένα απλό παράδειγμα. Είναι σαν να μιλούν δύο γιατ΄ροί να
συμφωνούν για την κληνική διάγνωση της ασθένειας όμως για τα αίτια και την
θεραπεία της να έχουν διαφορετικές προσεγκύσεις και θεραπευτικές αγωγές.

Φιλικά,