[orasi] Re: JAWS12 & Innoetics Voices

  • From: Νίκος on line <nik_n@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 19 Dec 2010 15:41:58 +0200

Δεν έχεις άδικο.Το κορυφαίο να σας πω για να γελάσουμε και λίγο, όταν ζήτησα
κάποια στιγμή κάποιο έγγραφο απο κάποιον φορέα, όνόματα πάλι δεν λέμε, μου
είπαν να μου το στείλουν με φαξ!!! Τους είπα ότι είμαι τυφλός. Μου απάντησαν
ότι το ήξεραν. Τους είπα και τότε τι να το κάνω το φαξ; Μου απάντησαν, να
στο διαβάσει κάποιος δικός σου... Τι να πω; Νομίζουν όλοι, ότι έχουμε επι
24ώρου βάσεως μια γραμματέα πρόθυμη να μας διαβάσει ότι θέλουμε, και να μας
καλύψει κι όσες τυχόν άλλες ανάγκες παρουσιαστούν!!!!