[orasi] Re: JAWS12 & Innoetics Voices

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 19 Dec 2010 13:26:01 +0200

Νίκο ελάχιστοι έχουν αυτή την δυνατότητα της εξασφάλισης όπως γράφεις. Κατά
την γνώμη μου ακόμη και σήμερα δεν έχει γίνει συνείδηση το όφελος των
τεχνολογιών από την ΄πλειοψηφία του κόσμου αφενός απο την έλλειψη ενημέρωσης
και αφετέρου από το έλλειμμα των φορέων συνολικά στον χώρο. Οι όποιες
πρωτοβουλίες έχουν αναπτυχτεί εμπεριέχουν την ιδιοτέλεια ως βασικό πυρήνα.