[orasi] Re: Το Internet γεννήθηκε πριναπό 74 χρόνια

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 22 Jun 2008 19:08:39 +0300

Α ρε ερμή,,, τέλειος...
ευχαριστώ για την παρέμβαση...

From: "Ε-Ευσταθιάδης" <efsta_er@xxxxxxxxxxx>
To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Sunday, June 22, 2008 4:50 PM
Subject: [orasi] Re: Το Internet γεννήθηκε πριν από 74 χρόνια

Επειδή οι περισσότεροι  που συμμετέχουν στη λίστα είναι από τον χώρο των
τυφλών, θα ήταν καλό να μη γράφεις την απάντηση σου σε κάποιο σημείο
ενδιάμεσα μέσα στο προηγούμενο μήνυμα γιατί μπορεί να μην το εντοπίσουν.
Καν'το στο κενό που έχεις στην αρχή πριν τις παύλες και τα στοιχεία που
δείχνουν το προηγούμενο μήνυμα που απαντάς. Ευχαριστώ και συγγνώμη για την
παρέμβαση.