[orasi] Re: Internet, ώρα 0

  • From: "GIORGOS MPELIRIS" <sixthsense@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 13 Jul 2008 12:29:40 +0300

Καλός...

Θα δω τι μπορώνα κάνω, και θα επανέλθω.

----- Original Message -----
From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Sunday, July 13, 2008 11:01 AM
Subject: [orasi] Re: Internet, ώρα 0

Γιώργο καλημέρα... Φτιάξε ένα σχετικό κείμενο στην κατεύθυνση του άρθρου σου
και στην συνέχεια μπορούμε να το αποστείλουμε ο καθένας μας χωρίστά με εμαιλ
στην εετ. Επίσης το ίδιο κείμενο μπορούμε να το πρωοθήσουμε και σε άλλα
φόρα, μπορούμε ακόμη να ανοίξουμε και σελίδα για το μάζεμα υπογραφών... Αυτά
ως μια πρώτη συνεισφορά...