[orasi] Re: Fw: Newsletter ήηλεκτρονικόπεριοδικό

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Jan 2008 21:03:59 +0200

Ηλία, Πάνω κάτω τα ίδια πράγματα ζήσαμε. Φυσικά και διάβασα τα προηγούμενα
μηνύματα σου. Σε αυτό που διαφώνησα και συνεχίζω να διαφωνώ είναι αυτό που
έγραψες πως η μόνη βιβλιοθήκη που υπήρχέ ήταν αυτή του ΣΕΟ. Και έγραψα πως
αυτό δεν ήταν έτσι. Αυτό είναι όλο. Διάβασε όλο το fread και θα δεις πως
ξεκίνησε.
Με φιλικούς χαιρετισμούς