[orasi] Fw: Δείτε τοπροφίλ μουστο Facebook

  • From: Φωτης Μπίμπασης ενεργός πολίτης <mpimpasis@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 8 Jun 2009 16:41:18 +0300

Facebook
----- Original Message -----
From: ΦÏ?Ï?ηÏ? Î?Ï?ίμÏ?αÏ?ηÏ? ενεÏ?γÏ?Ï? Ï?ολίÏ?ηÏ?
To: mpimpasis@xxxxxxxxxxxx
Sent: Monday, June 01, 2009 1:22 AM
Subject: Fw: Î?είÏ?ε Ï?ο Ï?Ï?οÏ?ίλ μοÏ? Ï?Ï?ο Facebook

 Î?είÏ?ε Ï?ο Ï?Ï?οÏ?ίλ μοÏ? Ï?Ï?ο Facebook

 Î?είÏ?ε Ï?ο Ï?Ï?οÏ?ίλ μοÏ? Ï?Ï?ο Facebook

Facebook
ΦΩΤÎ?Σ Î?ΠÎ?Î?ΠÎ?ΣÎ?Σ
fotis.mpimpasis@xxxxxxxxxx

http://www.eset.com

http://www.eset.com

äéáâÜóôå ãéá áõôÞ ôçí ëßóôá êáé ôá èÝìáôá ðïõ óõæçôÜ óôï
//www.freelists.org/webpage/orasi

Ãéá íá óôåßëåôå Ýíá ìÞíõìá êáé íá ôï äïõí üëïé ïé  óõíäñïìçôÝò ôçò ëßóôáò
óôåßëôå email óôçí äéåýèõíóç
orasi@xxxxxxxxxxxxx

Ãéá íá äéáãñáöåßôå áðü áõôÞ ôçí ëßóôá ìðïñåßôå ïðïéáäÞðïôå óôéãìÞ íá óôåßëåôå
email óôçí äéåýèõíóç
orasi-request@xxxxxxxxxxxxx
êáé óôï èÝìá ãñÜøôå unsubscribe.

Ôï áñ÷åßï ôçò ëßóôáò âñßóêåôáé óôï