[orasi] Re: Fw: ΣύλλογοςΤεχνολογικήςΑνάπτυξηςΤυφλών(ΣΤΑΤ)από:BLIND.GRΚώδ: 853

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 16 Oct 2008 19:54:48 +0300

Ζώη, σίγουρα είναι μια πλευρά αυτή που θέτεις. Πράγματι στον καπιταλισμό
έτσι χρησιμοποιείται ο εθελοντισμός. Αυτό δεν σημαίνει όμως πως δεν υπάρχουν
άνθρωποι που έχουν όραμα και την διάθεση για προσφορά στον συνάνθρωπο. Ας
μην ξεχνάμε πως αυτή η διάθεσ για προσφορά στον συνάνθρωπο με βάση την
εθελοντική εργασία αναπτύχτηκε στις γραμμες της αριστεράς από τον 19ο αιώνα,
όπως και στην σοβιετική ένωση αργότερα.
φιλικά,