[orasi] Re: Fw: ΣύλλογοςΤεχνολογικήςΑνάπτυξηςΤυφλών(ΣΤΑΤ)από:BLIND.GRΚώδ: 826

  • From: Θανάσης Ηλίας <iliasblind@xxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 11 Oct 2008 13:40:08 +0300

ευχαριστώ. δεν έγραψα τίποτα άλλο από αυτά που λέγαμε στα τηλέφωνα όλοι μας.
προσπάθησα να είμαι αντικειμενικός χωρίς εντυπωσιασμούς και φαμφάρες. χθες
δέχθηκα τηλεφώνημα απο τον κ. Πάνα, θα τα πούμε εν καιρό, όταν υπάρχει κάτι
συγκεκριμένο. προς το παρόν περιμένουμε μια επιστολή απάντηση απο το Α.Π.Θ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ.