[orasi] Re: Fw: ΣύλλογοςΤεχνολογικήςΑνάπτυξηςΤυφλών(ΣΤΑΤ)από:BLIND.GRΚώδ: 773

  • From: "john \(mr\)" <johnp33@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 24 Sep 2008 21:49:29 +0300

φρονώ πάντως, πως η Ερτ είναι υπόλογη και έναντι των διοργανωτών και της
Δοε, διότι αφής στιγμής ανέλαβε την κάλυψη των αγώνων, και απέκλυσε τους
καθεαυτό αναπήρους συνεργάτες της, στο κατεξοχήν αναπηρικό τμήμα των αγώνων,
θα πρέπει, νομίζω, να εγκληθεί, δηλ. να της γίνει παρατήρηση, ή και κάποιο
πρόστιμο, γι' αυτή της την παράληψη. Ασφαλώς δεν είστε εσείς που θα το
επιβάλετε ή θα το απαιτήσετε. Απλώς σχολιάζω, και το κοινοποιώ.

Πάλι χρυσσό πείραμε και σ' αυτόν τον τωμαία των παρολυμπιακών!!!

Συνεπώς, 25 και όχι 24 μετάλια. Δεν νομίζετε?

Ι. Παπαχρήστος.