[orasi] Re: Fw: ΣύλλογοςΤεχνολογικήςΑνάπτυξηςΤυφλών(ΣΤΑΤ)από:BLIND.GRΚώδ: 674

  • From: Θανάσης Ηλίας <iliasblind@xxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 10 Sep 2008 14:08:05 +0300

ευχαριστούμε, αλλά εκτός της δεδομένης υποχρέωσης του blind.gr να το κάνει,
εγώ έχω ιδιαίτερη εβεστισία στο θέμα, ως β αντιπρόεδρος της ελληνικής
Παραολυμπιακής Επιτροπής.  τώρα για την έλήψη αναφορών, συμφωνώ, αλλά για να
πω την αλήθεια, υπάρχει περισσότερη προβολή σε σχέση ακόμα και με το 2004
και είναι κάτι που οφείλω να το πώ.