[orasi] Re: Fw: ΣύλλογοςΤεχνολογικήςΑνάπτυξηςΤυφλών(ΣΤΑΤ)από:BLIND.GRΚώδ: 598

  • From: Θανάσης Ηλίας <iliasblind@xxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 Jul 2008 02:32:59 +0300

Μακάρι να διαφωνούσατε μαζί μου. Δεν το κάνατε όμως. Δεν γράψατε κάτι
σχετικό με αυτά που συζητάμε με τους άλλους παρευρισκομένους. Ξεκινίσατε να
μου δίνετε συμβουλές, για το πώς θα κάνω κάποιους να με προσέξουν. Δείτε,
ταρακάτω, το πείρα από σας:

«Μπράβο σας, συννεχίστε έτσι αγαπητέ μου και μόλις ανακαλύψουν το ρητορικό

σας ταλέντο θα έχετε σίγουρα μια θέση στην διεθνή έκθεση Θεσσαλονίκης να

προσπαθήτε και εσείς με μηδενικές παροχές να καταδεικνύετε εκατοντάδες

οφέλη.»

Στο προηγούμενο e-mail ξεκίνησα στον ενικό αποκαλώντας σας «φίλε μου» και
στο e-mail που είπα για τον ειρωνικό πληθυντικό, στο τέλος λέω, «αν κατάλαβα
καλά». Τώρα σας απευθήνομαι στον πληθηντικό, κρατώντας τις ανάλογες
αποστάσεις.

Καλό σας βράδυ Και σας εύχομαι να έχετε πάντα φίλους.