[orasi] Re: Fw: ΣύλλογοςΤεχνολογικήςΑνάπτυξηςΤυφλών(ΣΤΑΤ)από:BLIND.GRΚώδ: 2180

  • From: νικήτας σεκαδάκης <nisek@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Jan 2010 16:59:29 +0200

Φίλε Θανάση αναφέρεις επι λέξη οτι ειναι γνοστό σε όλους μας ότι όλα τα
σοματία που έχουν γραφεία απο το κεατ; καταβάλουν τα μησθόματα μία φορά τον
χρόνο. στα μησθοτήρια ακολουθήτε η; τηπηκή οδός; δηλ αναγραάφετε κάθε μήνα;
αλλά τόσα χρόνια 5 στον στατ αλλα; τουλάχιστον 20 στους άλους φορείς; το
κεατ ποτε δεν διαμαρτηρίθικε για; τέτιου ίδου καθυστερίσεις. Δεν είναι
αλήθεια το ορθο θα ήταν αφούδεν έχεις στα χέρια σου στοιχεια ναμην εκανες
αυτην την τοποθέτηση. Ο Π.Σ.Τ. πληρώνε καθε μήνα τα ενοικια και τις άλλες
υποχρεοσεις που απορέουν απο την σύμβαση με τοΚΕΑτ . Τώρα για την αγωγή του
ΤΚΕΑΤ; κακός επελεξε τον δρόμο αυτόν για την λύσει της διαφοράς αυτης με τον
σ. τ.