[orasi] Re: Fw: ΠανελλήνιοςΣύνδεσμοςΤυφλώναπό:BLIND.GR Κώδ: 2058

  • From: "skordilis-spyros" <spyrisko@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 27 Nov 2009 05:48:38 +0200

ωδή στόν εισόβιο πρόεδρο. εισόβιέ μας πρόεδρε νάχης πολλά τα έτη εκεί ψηλά
που βρίσκεσε χάρις εις το ρουσφέτι. είσαι καλός και συμπαθής έχης χιλιάδες
φίλους και είσαι και εισόβιος και στών τυφλών τους σκύλους. νάσε γερρός και
δυνατός να μακροημερέυης και χρήματα για τους τυφλούς πάντα να ζητιανεύης.
κίοταν βιβλία πέρνουμε απ το τυφλομαντρί ξέρω πώς τα διαλέγετε εσύ και η
χοντρή. όλα μας τα ζητηματα τα έχης επιλύση κιέτσι κανένας δεν μπορή να σου
αντιμηλήση.τα θέματα χειρίζεσε με τέχνη και αξιά και όλοι οι υπόλιποι ζούν
στήν ανιπαρξία. εισόβιέ μας πρόεδρε μας έχης κάνη μάτ και είσαι
κιαντιπρόεδρος μέχρι και στο κεάτ. σε όλα ταξιώματα είσαι αφιλοκερδής και
δεν σου μένη μιά στιγμη τα λάθη σου να δής. πάρε λοιπόν πρός το παρόν αυτά
τα συχαρίκια μιά και συνίθως πάντα εσύ έχης όλα τα δίκια. εύχομε και τα
εκατό  πρόεδρε να γιορτάσης και όλους τους αντίπαλους να τους επισκιάσης.
κιάν ίσως είς τα εκατό θέλης να δώσης τέλος πρόεδρε σου υπόσχομε πως θα γενώ
και μέλος.