[orasi] Re: Fw: ΠανελλήνιοςΣύνδεσμοςΤυφλώναπό:BLIND.GRΚώδ: 1976

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 16 Oct 2009 22:44:11 +0300

Φίλε Νίκο, ζήτα να διαβάσεις το καταστατικό του ΠΣΤ, μελέτησε και λίγο την
οργανωτική του δομή.
πστ = εοτ, εοτ, = πστ δηλαδή έχουμε δύο οργανώσεις μία μαζική με την
αντίστοιχη δορυφορική της ως σφραγίδα.
Κάτι δηλαδή όπως συμβαίνει και με τις ανώνυμες εταιρείες και τις θυγατρικές
τους.
Φίλε τα πάντα έχουν απ0οφασιστεί απο τον Βαρδακαστάνη από το πόσους ψήφους
θα πάρει ο καθένας εως και ποιος θα εκλεγεί.
Τέλος μου κάνει εντύπωση αυτό που γράφεις πως δεν θα κατέβαινες ποτέ σε
αριστερό ψηφοδέλτιο. Επιλογή απόλυτα σεβαστή. όμως σήμερα κατεβαίνεις και
συνστεγάζεσαι με ακροδεξιούς και φασίστες.
χαιρετισμούς