[orasi] Re: Fw: ΕθνικήΟμοσπονδίαΤυφλών(ΕΟΤ) από:BLIND.GRΚώδ: 1895

  • From: "skordilis-spyros" <spyrisko@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 29 Sep 2009 17:42:16 +0300

τώρα βέβεα φίλε νίκο θα μου πής, πώς τήν μιά  φορά λέω το ένα και τήν άλλη
φορά το άλλο. είναι όμως προφανές το χτύπημα από τήν συγκεκριμένη. έχη
στριμοχθή ανάμεσα στο πασόκ και τόν λαός. άντε τώρα να αποδείξης πώς είσαι
αριστερή. και έτσι τι να κάνης κάνης τα γλυκάπικρά και βγάζης ανακοίνοση.
δέν γίνετε συνέχεια να επιπλέης.... κάπιος θα σε μπατάρη και το ακροδεξιό
βαρύδι που σου προσθέθηκε σύν το ιδικό της βάρος καταλαβένης...