[orasi] Re: Fw: ΣύλλογοςΤεχνολογικήςΑνάπτυξηςΤυφλών(ΣΤΑΤ) από:BLIND.GRΚώδ: 1873

  • From: "skordilis-spyros" <spyrisko@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 24 Sep 2009 19:07:57 +0300

πρόεδρε δύο ερωτήσεις. 1 γιατί πήρες γιατρούς μαζί σου στην επίσκεψη?>>>
γιατί αυτά τα παιδιά, έχουν όνειρα, προσδοκίες, και αγωνίες, ενδεχομένως πιο
πολλές και πιο μεγάλες από όλους εμάς τους άλλους. Κάτω από αυτό το πλαίσιο,
ήρθαμε εδώ συνοδευόμενοι από τους υποψηφίους γιατρούς στις εκλογές, να
καταδείξουμε αυτή μας την θέση. Εμείς θα ενισχύσουμε ως Λαϊκός Ορθόδοξος
Συναγερμός,
από το Ταμείο Αλληλεγγύης που έχουμε, με ένα ποσό προκειμένου όπως μας
ζήτησε το Προεδρείο, να μπορέσουν να αποκτήσουν τα καλούπια που αδυνατούν να
αποκτήσουν.>>2 πιο είναι άραγε το ταλέντο που σου έφερε ο κύριος
κωνσταντάρας? ανυπομονούμε να μας κυβερνήσει!!!