[orasi] Re: Fw: ΣύλλογοςΤεχνολογικήςΑνάπτυξηςΤυφλών(ΣΤΑΤ)από:BLIND.GRΚώδ: 1859

  • From: Θανάσης Ηλίας <iliasblind@xxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Sep 2009 21:07:13 +0300

Λάθη κάνουμε όλοι. εγώ διόρθωσα το λάθος μας  και σε πρωσοπικά μηνίματα στο
orasi αλλα και επίσημα στο blind.gr.
 το λάθος έγκιτε ότι ανακοινώθικάν υποψήφιοι 2009 ανθρωποί που ήταν και το
2007. στο τηλεφώνημα που μηλίσαμε μετά την διαγραφή του εν λόγο άρθρου και
τα προσωπικά μηνίματα μου στο orasi, είσουν έντονος και παραδεχόμενος ότι
αφου διορθώθικε το λάθος, λα΄θη κάνουμε όλοι, εστίαζες στην υποψηφιότιτα
βαρδακαστάνη, επιμένοντας ότι δεν ήταν υποψήφιος το 2007 και αφίνοντας
υπονοούμενα για σκόπημη διμοσίευση, λέγοντας εκφράσεις όπος:
1.  "αν σου αποδίξω ότι ο βαρδακαστάνης δεν ήταν υποψήφιος, θα βγείς εσύ
Θανάση να δηλώσεις ότι είσαι δημνόσια μαλα..."
2. "τι χάνεις, χάνεις το σπίτι σου. άστα αφτά ρε θανάση,..."

τελικά πιός θέλει να βγέι απο πάνω ρε λίσταρχε?
αν οι κοματικές παροπίδες βάζουν στο μυαλό σενάρια, χορίς να έχουμε
αποδίξεις, δεν μπορούμε να τα ιοθετούμε, αν θέλουμε να είμασται σοβαροι.

πάντα φιλικά