[orasi] Re: Fw: ΣύλλογοςΤεχνολογικήςΑνάπτυξηςΤυφλών(ΣΤΑΤ)από:BLIND.GRΚώδ: 1598

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 8 Jul 2009 20:51:32 +0300

Αυτοί βρε φίλε έχουν μείνει στις πρακτικές της δεκετίας του 70 και σε
δανείζουν cd και αν το αργήσεις λέει έχει και τιμωρία!!!!. Και όλα αυτά σε
μια εποχή που η πληροφορία μπορεί να αναπαράγεται σε δευτερόλεπτα. Οπότε
αυτά που γράφεις για αυτούς ηχούν ξενόγλωσσα. όσο για τις ομάδες
αυτοοργάνωσης που λες ήδη αυτές υπάρχουν λειτουργούν κοντά μια δεκαετία στον
χώρο με έναν παρονομαστή την αγάπη στην γνώση.