[orasi] Re: Fw: ΕθνικήΟμοσπονδίαΤυφλών(ΕΟΤ)από:BLIND.GRΚώδ: 1573

  • From: "john \(mr\)" <johnp33@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 Jul 2009 01:18:52 +0300

Φίλε, από διηγήσεις παλαιωτέρων, σε ό,τι αφορά την Εθνηκή τράπεζα
τουλάχιστον, ξέρω πως συγκεκριμένος τυφλός δημιούργησε το πρόβλημα σ' αυτήν.
Εξάλου, στην σημερινή άλφα, ξέρω πως παλιά συναλασώμουν χωρίς μάρτυρες και
τα παρόμοια. Τώρα τελευταία μου ζητήσαν και εκεί μάρτυρες, και τούτο, διότι
γνωστή συνάδελφος, έτρεχε την τράπεζα στα δηκαστήρια.

Φοβούμαι δηλ., πως των οικειών ημών εμπιμπραμένων, ημείς άδομεν!

Ι. Παπαχρήστος.