[orasi] Re: Fw: ΕθνικήΟμοσπονδίαΤυφλών(ΕΟΤ)από:BLIND.GRΚώδ: 1426

  • From: Ζώης <zoistot@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 12 Apr 2009 09:30:35 +0300

Απλά Κώστα, είναι το επικοινωνιακό παιχνίδι της ΕΟΤ, Πατώντας στην άγνοια
των τυφλών χρησιμοποιούν τη ππροπαγάντα της παραπληροφόρησης.
Αλλά, βέβαια για να πούμε και την αλήθεια, εγώ που πήγα πριν από 3 χ΄ρονια
αεροπορικώς στη Κέρκυρα, μου παρείχε η Ολυμπιακή φθηνότερο εισητήριο με τη
κάρτα του συλλόγου. ενώ η Αιαρτζιαν το είχε πολύ ακριβότερο χωρίς έκπτωση.
Δηλαδή με εισητήριο Ολυμπιακής μειωμένο, κόστιζε με επιστροφή 149 Ευρώ, ενώ
με την Εαρτζιαν κόστιζε με επιστροφή 192 Ευρώ. Γι' αυτό, δεν μπορούμε να
πούμε ότι ισχύει εδώ και πολλά χρόνια το φθηνό εισητήριο λόγω ανταγωνισμού.
Ζώης