[orasi] Re: Fw: σε 9 μέρεςαπόσήμερα,αλλάζουμετηνΕλλάδα.

  • From: Νίκος Ναούμης <nik_n@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 27 Sep 2009 00:46:45 +0300

Τα πονηρά να τ'αφήσεις εσύ φιλαράκο. Για να σου λύσω την απορία αυτό που
αναφέρεις δεν είναι σε καμμιά περίπτωση πιο προπαγανδιστικό απ'αυτό που
κάνεις εσύ. Το φόρουμ εδώ έχει δημιουργηθεί για άλλους λόγους κι όχι γι'αυτό
που νομίζεις. Πάντως σου δίνω συγχαρητήρια, έχεις μάθει πάρα πολύ καλά το
μάθημα σου είσαι έτοιμος στρατιώτης της παράταξης σου.Ακολουθείς πιστά και
κατά γράμμα την επικοινωνιακή τακτική προπαγάνδας και λάσπης του κινήματος
χωρίς να αναφέρεις όπως και οι επιτελείς σου άλλωστε καμμιά ιδέα καμμιά
πρόταση. Και είς άλλα με υγεία...

Επίσης γιατί σε τρομάζει η λέξη αριστερά; Εσύ που τοποθετείς τον εαυτό σου
δεξιά μήπως; Παιδί της αριστεράς δεν είσαι κι εσύ; Γράψε μου την άποψη σου
πραγματικά μ'ενδιαφέρει να μάθω τι πρεσβεύεις. Γράψε μας και πληροφόρησέ μας
ποιό είναι το πρόγραμμα του κινήματος για το θέμα που μας απασχολεί όλους
μας, την αναπηρία. Πως θα δώσει το κίνημα λύση στα προβλήματα μας; Μήπως
δημιουργώντας άλλη μια γενιά προπαγανδιστών αναπηροπατέρων που θα την
περνάνε ζάχαρη και ως δια μαγείας όλα τα προβλήματα των αναπήρων θα έχουν
λυθεί απο της 5 του Οκτώβρη; Περιμένω την απάντηση σου... Φιλικά Νίκος