[orasi] Re: Fw: ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣΑΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑΣΧΟΛΗΣΤΥΦΛΩΝ

  • From: "Giorgos Mpeliris" <gagr24@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 09:52:18 +0200

Εδώ κάνουμε κάποιο λάθος.
Δεν είμαι εγώ που πρέπει ή θα έπρεπε να απολογιθώ, δεν έχω να απολογιθώ για
τίποτα.
Δεν είμαι εγώ που αυτή την στιγμή θα πρέπει να εξηγήσω γιατί έγινε ή δεν
έγινε αυτά που λέει η δημοσίευση. Δεν την αμφισβιτώ, αλλά όταν βγάζουμε
ανακινώσεις, πρέπει να τις υπογράφουμε.
Τώρα όλοι παίζουν και κάποιο παιχνίδι, και όταν λέω όλοι βάζω και τον εαυτό
μου μέσα επειδή τελευταία όταν δεν είσαι και ο ίδιος μέσα σε κάτι φαίνεται
πως πειράζει πολύ.
Μπαίνω και εγώ λοιπόν μέσα σε αυτή την διαδικασία, αλλά όχι και να
απολογούμε επειδή είμαι στο Δ.Σ. της σχολής; Που ακούστηκε αυτό!