[orasi] Re: απο το EmprosNet

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 13 Sep 2009 08:07:30 +0300

Καλημέρα Ζώη. Πολιτική σίγουρα κάνει. όπως και ο καθένας μας άλλωστε. ενοώ
πως δικαιούται είναι απόλυτα θεμητό το να προβάλλει και να πείσει με την
άποψη της. Για την ψηφοθηρία είναι κάτι το διαφορετικό. Προυποθέτει πως
κάποιος με τρόπο συνειδητό και με κάθε μέσο προσπαθεί να αποσπάσει την ψήφο
ως μόνο του σκοπό ξέροντας πως αυτά που λέει δεν ανταποκρίνονται στην
αλήθεια. Και η υποψήφια που συζητάμε δεν νομίζω πως ανήκει στην περίπτωση
που συζητάμε.
Πάντως κατά την γνώμη μου όλες οι υποψηφιότητες που παρουσιάστηκαν απο το
Πασοκ είναι άξιων ανθρώπω΄ν με χρήσιμη παρουσία. Βέβαια κρίνονται και θα
κριθούν για τις πολιτικές που προτείνουν όπως και ο καθένας μας άλλωστε.