[orasi] Re: Debate

  • From: "skordilis-spyros" <spyrisko@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 Sep 2009 22:14:10 +0300

γιώργο κατά τήν γνώμη μου υπήρξαν δύο παράληλοι μονόλογοι. ο καραμανλής
έκανε απολογισμό του έργου του, κουβαλόντας και τήν αποτυχία που θα τόν
κρίνη και ο παπανδρέου παρέθεσε ιδέες και οράματα. τέτοια σου γράφω εγώ
μέχρι το πρωί.  για τα θέματα τής πρόνοιας από τόν νεοφιλελεύθερο καραμανλή
δέν περιμένη κανείς τίποτε. από τόν σοσιαλιστή παπανδρέου δεν ακούσαμε ούτε
μία λέξη. τέλος τίποτε απολύτως δεν θα προκύψη από της εκλογές. σε έξι μήνες
απο σήμερα, θα συζητάμε τα ίδια, διαφθορά διαφθορά διαφθορά και
αναποτελεσματικότητα  αναποτελεσματικότητα.