[orasi] Re: ΠεριφερειακήΕνωσηΚεντρικήςΜακεδονίαςαπό:BLIND.GRΚώδ: 429

  • From: Δουμπός Μάριος <dmarios@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 30 Apr 2008 06:02:01 +0300

κάποιος συνάδελφος, έψαχνε 20 μέρες εντατική για την μάνα του πριν την
χάσει. αυτό δεν είναι πολιτική;. η τυφλότητα, η αναπηρία, η ζωή που ζούμε, ή
που δεν ζούμε, είναι πολιτική και μάλιστα πολιτική καταπίεσης μιας τάξης σε
μια άλλη. εκτός αν κάποιος είναι νοσταλγός του Λασκαρη και δεν δέχεται την
πάλη των τάξεων, οπότε πάω πασο.