[orasi] Re: ΠανελλήνιοςΣύνδεσμοςΤυφλώναπό:BLIND.GRΚώδ: 388

  • From: "john \(mr\)" <john_p@xxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 26 Feb 2008 02:41:31 +0200

Βρέ παιδιά.

Πραγματικά στενοχωριέμαι, το ξαναλέω, στενοχωριέμαι για όλη αυτή την
απίστευτη, απίστευτη, απίστευτη, ρατσιστικοφασιστικοευτράπελη μονομέριά
σας!!!!

Μα τί πάθατε ξαφνηκά???

Δέν πιστεύω στ' αυτιά μου!

Είστε καλά, ή να φωνάξω κανα γιατρό???
Μόνον σαν αστείο αν το πάρω, μπορώ να καταστείλω την ανισυχιτικά ωγκούμενη
πεσιμιστική μου διάθεση.

Πείτε μου πως είναι αστείο. έτσι δεν είναι?

Ι. Παπαχρήστος.