[orasi] Re: ΠανελλήνιοςΣύνδεσμοςΤυφλώναπό:BLIND.GRΚώδ: 388

  • From: "skordilis-spyros" <spyrisko@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Feb 2008 14:23:46 +0200

σαν μητρική μου εκ των πραγμάτων είναι ανέφυκτο το εξάστιγμο δεν μιλάη. άν
όμως περνούσε μιά τέτια διάταξη νόμου απο την βουλή, στην πράξη κάθε δημόσια
αρχή που μου απευθίνετε με πρώτη την πρόνια της περιοχής μου θα ήταν
υποχρεομένη να μου απευθίνετε στην γραφή brael, ώστε να μην τρέχω στον
γείτονα να μου διαβάση τη λέει το χαρτί σπύρος