[orasi] Re: ΠανελλήνιοςΣύνδεσμοςΤυφλώναπό:BLIND.GRΚώδ: 388

  • From: Ε-Ευσταθιάδης <efsta_er@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 25 Feb 2008 09:49:18 +0200

έχω καταλάβει ότι στο χώρο των αναπήρων όπως και σε κάθε χώρο μονόπλευρα και
κομματικά και με βάση άλλα συμφέροντα που έχεις ή εξυπηρετείς αν πας και
λειτουργείς δε θα βγάλεις άκρη. Δηλαδή οι μαθητές, οι γονείς και οι
εργαζόμενοι όχι στους τυφλούς αλλά παντού δεν έχουν τα ίδια προβλήματα και
με αυτούς που στηρίζουν το ΠΑΜΕ ή εντάσσονται εκεί; Εγώ εύκολα κατάλαβα πως
κανένας απ'την πολιτική δεν κάνει χωρίς αντάλλαγμα τον καλό Άγιο Βασίλη για
τους αναπήρους αλλά και για καμιά ομάδα στην κοινωνία. Κώστα άστο, μην το
κρατάς που δεν πήγες τότε εκεί, σημασία έχει πως απ'όσα γράφεις καταλαβαίνω
πως είσαι εσύ και άλλοι στα πράγματα και ενημερωμένος και στηρίζεις
προσπάθειες, καλό είναι όμως τα προσωπικά και ατομικά έξω απ'τα συλλογικά
γιατί αυτό κάνουμε λάθος τόσα χρόνια και μπροστά δεν πάμε. Καλημέρα.