[orasi] Re: ψαλίδι σε 30 επιδώματα.

  • From: Ζώης Τουτός <zoistot@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Apr 2011 14:12:57 +0300

θΑ ΣΥΜΦΩΝΟΎΣΑ ΜΑΖΊ ΣΟΥ \'ΣΠΎΡΟ, ΑΛΛΆ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΝΙΚΌ ΧΡΈΟς ΤΗς εΛΛΆΔΑς ΔΕΝ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΉΘΗΚΕ ΑΠΌ ΑΥΤΟΎς ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΊΡΝΟΥΝ ΑΠΌ ΔΥΟ ΠΗΓΈς, ΕΓΏ ΤΟ ΘΈΤΩ ΤΟ ΘΈΜΑ
ΠΙΟ ΤΑΞΙΚΆ, ΤΑ ΘΆΛΛΑΣΣΕς ΕΥΡΏ ΠΟΥ ΧΑΡΊΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥς ΤΡΠΕΖΊΤΕς ΚΑΙ ΣΤΟΥς ΚΆΘΕ
ΛΟΓΉς ΚΕΦΑΛΑΙΟΚΡΆΤΕς, ΔΕΝ ΘΑ ΜΑς ΑΠΑΣΧΟΛΉΣΕΙ ΠΟΤΈ; τΟ ΜΝΗΜΌΝΙΟ ΔΕΝ ΤΟ
ΠΛΗΡΏΝΕΙ Η ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΊΑ, ΑΛΛΆ Ο ΛΑΌς, ΚΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΜΊΓΑ ΞΊΓΚΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΊ ΝΑ
ΒΓΆΛΕΙ Η ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ!
ζΏΗς ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΊΟΥ