[orasi] Re: ΣχολήτυφλώνΘεσσαλονίκης 26 χρόνιαστηνεντατική.

  • From: "Giorgos Mpeliris" <gagr24@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 11 Nov 2009 13:40:34 +0200

Σε ότι αφορά την κατάληψη της σχολής τυφλών,

Ναι, πράγματι ήταν σαν σήμερα, ένα απόγευμα Παρασκευής.
4,5 μήνες κατάληψης, για πράγματα που θα μπορούσαμε από τότε να λύσουμε.
Τυφλοί, γωνείς, με λίγα μέσα, με έναν ραδιοφωνικό σταθμό που θύμηζε πολύ το
Εδώ Πολυτεχνείο.
Δεν ξέρω αν υπάρχει αρχιακό υλικό, αλλά εγώ ίσος είμαι από τους λίγους που
έχω κάτι τέτοιο, και που φυσικά κρατώ και προσέχω σαν κάτι πολύτιμο.
26 χρόνια μετά, ώρα μηδέν.