[orasi] Re: Μίαπραγματικάευχάριστηέκπληξημόλιςστοτέλοςτου 2010.

  • From: "Tatiana Nisioti" <anisioti@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 3 Jan 2011 00:25:41 +0200

Καλημερίζω όλους!
Κατ' αρχήν, επειδή δε μπορρείτε να φανταστείτε πόσο πολυ μου έλιψε αυτή η
παρέα, αποφάσισα να ξαναβρεθώ στα ίδια μέρη... Και, βλέπουμε...
Να ευχηθώ πρώτα σ' όλους εδώ καλή χρονιά, με υγεία, αντοχή - το άκουσα κάπου
κι είπα να το λέω, εύστοχο γαρ - αγάπη - να δίνουμε και να παίρνουμε
φυσικά - όνειρα - να κάνουμε και να προσπαθούμε κάποτε και να
πραγματοποιούμε - καλή τύχη και χαρές πολλές, μικρές και μεγάλες..., κι ό,τι
ξεχωριστό ποθεί ο καθένας και τ' αξίζει!
... Όπως, για να έρθω και στο παρόν μήνυμα όπου απαντώ, ο συμπαθής μου
Στάθης άξιζε να να επιτύχει αυτήν τη θέση!!! Πολλά πολλά και θερμά
συγχαρητήρια, Στάθη, απο καρδιάς!