[orasi] Re: Δημοτικές εκλογές 2010 και ΑμεΑυποψήφιοι

  • From: "Pwlina Papanikolaou" <pwlinaki@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 6 Nov 2010 15:24:04 +0200

Στάθη,

Αναφορικά με την καταγραφή των καταγγελιών από την Δημοτική Αστυνομία και
τις λοιπές εμπλεκόμενες αρχές επίσης κάνω νύξη στην απάντηση που κοινοποίησα
στην Λίστα, στην οποία και παραπέμπω.

Το να μπαίνουμε στην διαδικασία να προδικάζουμε την πορεία κάθε ανθρώπου που
πολιτεύεται υπό την αίρεση της παρόδου εικοσαετίας αποτελεί οχαδερφισμό.

Κλείνω το θέμα εδώ και θα παρακαλούσα το σύνολο της Λίστας να σεβαστεί το
δεδομένο ότι η σημερινή ημέρα αποτελεί παραμονή των Εκλογών και ως εκ τούτου
συνοδεύεται εκτός από πολιτική και από συναισθηματική φόρτιση.

Πωλίνα Π.