[orasi] Re: ΠροσφοράγιατοΠάσχα 2008

  • From: "skordilis-spyros" <spyrisko@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Apr 2008 20:04:45 +0300

καλησπέρα σε όλους, φίλε θανάση γράφω εδώ γιατί απόλυτα με εκφράζουν αυτά
που έγραψες, απλά θέλω να συμπληρόσω πώς η τακτική, που λέμε κάτι καί δέν το
λέμε και αφήνουμε άλλα 10 να πλανώντε μπορή να είναι δοκιμασμένη και να
αποδίδη όχι όμως για τόν κώστα, εκεί είναι που λέμε ο κανόνας έχη της
εξερέσεις του σπύρος