[orasi] Re: ΠροσφοράγιατοΠάσχα 2008

  • From: "kostas theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Apr 2008 10:54:06 +0300

Καλημέρα.. Ας δούμε τα πράγματα ένα ένα. Στο site της freedomscientific δεν
υπάρχει διαχωρισμός σε εκδόσεις. Επίσης σε ότι αφορά την μεταφορά αυτή
γίνεται μέσω ιντερνετ, εκτός αν κάποιος χρήστης επιθυμεί να παραγγείλει ένα
επιπλέον υλικό όπως αποστολή cd που θα περιέχουν το πρόγραμμα, εγχειρίδια, ή
διδακτικό υλικό σε σχέση με το πρόγραμμα. Αλλά αυτό είναι κάτι άλλο. Αυτό
που θα μπορούσε να ανεβάσει την τιμή του θα ήταν για παράδειγμα εαν το jaws,
πωλείται με ένα μενου ελληνοποιημένο, με ελληνικά εγχειρίδια, και ελληνική
βοήθεια. Αγαπητέ φίλε είμαι 12 χρόνια πελάτης της freedomscientific σε εποχή
που εσύ δεν γνώριζες ούτε την ύπαρξη των screen readers.

Τέλος φαντάζομαι πως η microsoft για παράδειγμα δεν διαφοροποιεί την τιμή
των ελληνικών windows xp ή των vista από τον αν είναι αγγλική ή ελληνική.
και η freedom scientific είναι πλέον μία εταιρεία που απευθύνεται στην
παγκόσμια αγορά. Φυσικά ο καθένας μπορεί να επικαλεστεί λόγους να
δικαιολογήσει κάθε του απαίτηση για τον καθορισμό ενός τιμήματος αλλά αυτό
δεν σημαίνει ότι εγώ είμαι υποχρεωμένος να τους δεχτώ.